ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1398     |     کد : 189122

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

اعتقادات دینی مردم راز همبستگی و اقتدار ایران اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعتقادات دینی مردم راز همبستگی و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: اعتقادات دینی مردم نخ تسبیح همبستگی و اقتدار کشور ما است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اعتقادات دینی مردم راز همبستگی و اقتدار ایران اسلامی است، گفت: اعتقادات دینی مردم نخ تسبیح همبستگی و اقتدار کشور ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی امروز در جمع مسئولین شهرستان عجب شیر گفت: علی رغم توطئه‌های فراوان دشمنان تا به امروز نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند و این را هم نباید فراموش کرد که اگر می‌توانستند قطعاً برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی لحظه‌ای دریغ نمی‌کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از بازوهای توانمند انقلاب اسلامی است.

وی اعلام کرد: این اداره در دوره جدید توجه بیش‌تری به مباحث فکری و فرهنگی خواهد داشت چراکه نیاز مخاطب امروزی ما این موضوعات است.

حجت الاسلام شربیانی، امام جمعه عجب شیر نیز در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، اظهار کرد: باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پرمحتواتر عزاداری‌های ماه محرم، برنامه ریزی های لازم از سوی تبلیغات اسلامی این شهرستان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه سال جاری برای بار اول زائرانی از شهرستان عجب شیر به صورت کاروانی در پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت، گفت: لازم است که هماهنگی‌هایی نیز در این رابطه انجام شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام حیدر مسن سرپرست قبلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عجب شیر تجلیل و حجت الاسلام حسین مقدسی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شدند.


نوشته شده در   شنبه 9 شهريور 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode