ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1398     |     کد : 189076

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

علما جزو بزرگترین سرمایه های کشور محسوب می شوند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های این کشور بدون شک علما هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های این کشور بدون شک علما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ظهر امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ ویژه روحانیت تبریز قبل از اعزام ماه محرم گفت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های این کشور بدون شک حضورعلما است؛ علمایی که زندگانی خود را وقف تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام کرده‌اند علما الان جزو اصیل‌ترین سرمایه این کشور محسوب می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: اگر به تبلیغات سوء دشمنان اسلام و انقلاب توجه کنیم در نوک پیکان علما را مورد هدف قرار داده اند  و در طول شب و روز علما پر رنگ‌ترین آنها به شمار می‌آیند که میلیاردها دلار صرف این تبلیغات مخرب می‌کنند مطمنا اگر این سرمایه تاثیرگذار نبود چنین هزینه ای نمی کردند.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به تاثیر گذاری کلام و عمل روحانیون در جامعه یاد آور شد :امروزه نفوذ کلام علمای گرامی در این کشور علیرغم این همه تبلیغات و سیاه نمایی‌ها عیان است.

وی افزود: الان جامعه مخاطب ما با مخاطبین دهه های قبل متفاوت تر و تحصیل کرده و آشنا به فضاهای نوین مجازی هستند و باید خود را مجهز به این اطلاعات کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: اینکه امروزبخش مهمی از این همایش را به بحث خانواده اختصاص داده‌ایم علت این است که اعتقاد داریم اگر یک موضوع از سوی علما جریان سازی شود در نهایت آن موضوع راه خود را پیدا می‌کند.

وی افزود: امروزه مسئله خانواده یکی از موضوعات اساسی است که دشمن به آن متمرکز شده است آیا این زیبنده یک جامعه شیعی است که ۷۰ درصد طلاق‌ها طی پنج سال اول زندگی مشترک رخ دهد.

شعبانی افزود: ما از سیستم آموزشی در این مورد که به فرزندان ما از همان ابتدا آموزش دهند که چگونه باید ازدواج کنند، راه و شیوه همسرداری و تربیت کودکان را آموزش دهند تقریبا قطع امید کرده‌ایم چرا که اولویت اصلی دروس تخصصی و  قبولی و ورود به دانشگاه است این موضوعات اصالتا موضوع دینی هستند، ازدواج  اساسا یک موضوع دینی است و تا این حد خود را از این مباحث کنار کشیده‌ایم که بعضی افراد پیرو سبک غربی خود را  داعیه دار موضوعات خانواده  می دانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان سخنان خود با اشاره به موضوع آسیب های اجتماعی افزود: شما علما باید در محل تبلیغ خود نسبت به مقابله با آسیب های اجتماعی منطقه هوشیار بوده و رصد کرده و محتوای سخنرانی های خود را در این راستا تنظیم کنید.


نوشته شده در   سه شنبه 5 شهريور 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode