ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398     |     کد : 187786

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین گام دوم انقلاب به نقاط مختلف

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین گام دوم انقلاب و بیان معارف رمضان به نقاط مختلف استان خبر داد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اعزام ۱۵۲۱ مبلغ برای تبیین گام دوم انقلاب و بیان معارف رمضان به نقاط مختلف استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان گفت: پیش از فرا رسیدن این ماه مبارک در تمام شهرستان‌های استان همایش طلایه داران برای تبیین بیانیه گام دوم و مأموریت‌های روحانیون برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جهت ترویج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی طی چند روز گذشته به شهرهای مختلف استان سفر کرده و با ائمه جمعه و روحانیون تمام شهرهای استان دیدار صمیمی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه همایش طلایه داران تبلیغ در تبریز با حضور ۸۰۰ روحانی برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین محور در این همایش‌ها تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و حجت الاسلام نبوی معاون آموزش حوزه علمیه قم برای روحانیون بود.

وی در خصوص تشریح و تبیین بیانیه گام دوم نیز افزود: در همین راستا تعداد ۳ هزار منشور بیانیه گام دوم چاپ و در اختیار مبلغین و فعالین فرهنگی استان قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اعلام اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان کارگاه‌های متعددی برای کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و روحانیون مستقر در سطح هر شهرستان‌ها و تبریز برگزار شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و خودسازی در بیانیه گام دوم انقلاب مقدمه جامعه پردازی و تمدن سازی معرفی شده، مبلغان و روحانیون باید در این ایام به بیانیه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی معنویت، اخلاق، سبک زندگی، حرکت‌های جهادی، مقابله با دشمنان، توجه به علم و دانش را از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد: به جز ماه مبارک رمضان در ایام اعتکاف رجب ۳۰۰ مبلغ، روز مبعث ۱۱۹ مبلغ و در هفته مهدویت ۳۷۵ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شده بودند که در مجموع ۳۶۱۰ نفر روز به تبلیغ پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی درباره ماه مبارک رمضان هم پیش بینی کرد: ۱۲۵۰ مبلغ مقیم، ۲۷۱ مبلغ از دفتر تبلیغات قم که مجموعاً ۱۵۲۱ روحانی است در این ایام به نقاط مختلف اعزام شدند که در مجموع ۴۵۶۳۰ نفر روز به تبلیغ اسلام ناب محمدی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

به گفته حسینی، ۷۵۹ نفر از ائمه جماعات و ۱۱۰ نفر از روحانیون مستقر در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode