ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398     |     کد : 187758

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی:

ویژه برنامه های ماه رمضان از شبکه سهند پخش می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفری، ظهر امروز یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تبریز با تشریح برنامه‌های صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در ماه رمضان تصریح کرد: یک سریال تلویزیونی، ۲ مجموعه انیمیشن، چندین مستند و ویژه برنامه، جُنگ و سخنرانی از جمله برنامه‌هایی است که به صورت روزانه در طول ماه مبارک رمضان از شبکه سهند پخش می‌شود.

وی افزود: برنامه افطارلیق در ۳۰ قسمت ۸۰ دقیقه‌ای، ضیافت رمضان و پخش زنده ترتیل خوانی قرآن کریم از مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره)، اوباشدانلیق در ۳۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای، الف لام میم در ۳۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای، زکات برکت زندگی، تفسیر موضوعی قرآن کریم توسط نماینده ولی فقیه در استان، مؤسسات قرآنی، برکت، مستند اهل ایمان، شکرشکنان و عافیت از جمله برنامه‌هایی است که در ماه رمضان به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین بهداشت روزه داری، قدر گئجه سی، مناجات رمضان، پخش انیمیشن پارسا کوچولو و قصه‌های من و آقاجان، سریال مدینه و فیلم‌های سینمایی مختلف با مضمون رمضان را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در این ایام پخش خواهد شد.

صفری در بخش دیگری به تشریح برنامه‌های رادیو در ماه رمضان پرداخت و گفت: رادیو تبریز هم با تدارک بیش از ۷۰ عنوان ویژه برنامه زنده، تولیدی و تأمینی از جمله افطارلیق، اوباشدانلیق، مسابقه فائزون، دانیشیق، مشکات، رحلت گئجه سی، مجموعه‌های نمایشی، شب‌های ایران، انقلاب بایراقی، شب‌های فیروزه‌ای، حق الناس، محفل، نور آیه لری و آنا قبله در ماه مبارک رمضان میهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: پخش ترتیل قرآن کریم بعد از اذان صبح، درس‌هایی از قرآن، سخنرانی، برقراری ارتباط زنده با سایر شبکه‌های استانی و آی گوروشو برنامه‌های دیگری هستند که در ماه رمضان برای شنوندگان رادیو پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در پایان، برنامه‌های الله قوناقلیقی و اوباشدانلیق را نیز از دیگر برنامه‌های رادیو شهری مراغه برشمرد.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 17 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode