ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398     |     کد : 187691

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مبلغان دین در قبال بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تک تک مبلغان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب وظایف مهمی بر دوش دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تک تک مبلغان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب وظایف مهمی بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی شامگاه دیروز در همایش روحانیت تبریز در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه راهبردی انقلاب است و باید در ماه مبارک رمضان مورد توجه ویژه روحانیون و اقشار مختلف جامعه قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: چله دوم انقلاب اسلامی؛ با شعار خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، در حالی شروع شد، که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صادره از سوی مقام معظم رهبری را به عنوان منشوری عملکردی برای ترسیم مسیری هموار به مقصد اسلام ناب فاطمی به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه جامعه پردازی نتیجه خودسازی صحیح تک تک اعضا جامعه است، تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی است که در کنار تربیت خود، با کمک به خودسازی اطرافیان؛ قدمی در راستای پردازش جامعه‌ای اسلامی برداریم.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب قابل تقسیم به ۳ محور اصلی است، گفت: در یک قسمت ویژگی‌های انقلاب اسلامی، در قسمتی دیگر تاریخچه انقلاب و در بخش سوم الزامات انقلاب برای رسیدن به طلوع خورشید ولایت، امام زمان (عج) بیان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی محتوای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را شکل می‌دهد، افزود: تک تک ما مبلغان در قبال این بیانیه، وظایف مهمی داریم.

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و اعلام کرد: با خودسازی می‌توانیم به جامعه‌پردازی نیز دست بیابیم چراکه اگر تک تک افراد جامعه انسان‌های صالحی باشند، هرگز شاهد بروز مشکلات پیچیده و سخت نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی با بیان اینکه روحانیون همواره در طول انقلاب نقش مهمی داشته‌اند، بیان کرد: این انقلاب با روحانیت پیروز شد، با روحانیت به اوج رسید و باید با روحانیت تداوم بیاید.

وی در پایان بر ضرورت تولید علم و دانش و فرهنگ‌سازی برای حل معضلات اقتصادی و اجتماعی کشور توسط روحانیون تاکید کرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode