ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398     |     کد : 187583

دبیر علمی همایش بین المللی فقه گردشگری تاکید کرد:‏

ضرورت اتحاد مطالعات حوزوی و دانشگاهی برای توسعه صنعت گردشگری

دبیر علمی همایش بین المللی فقه گردشگری بر ضرورت اتحاد مطالعات حوزوی و دانشگاهی برای ‏توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.‏

دبیر علمی همایش بین المللی فقه گردشگری بر ضرورت اتحاد مطالعات حوزوی و دانشگاهی برای ‏توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.‏

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رحیم قربانی قبل از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی فقه گردشگری اظهار داشت: این همایش در شش محور علمی به دریافت مقاله پرداخته است که این شش محور، دغدغه‌های مهم علمی و صنفی این حوزه را شامل می‌شود که در همه این شش محور مقالاتی به دبیرخانه رسیده است.

وی ادامه داد: از مهر ماه سال گذشته پیش سمینارهایی در تبریز، شهرستان‌های استان و حتی استان‌های دیگر برگزار شده که اولین سمینار در دانشگاه تبریز برگزار شده و سپس در دیگر دانشگاه‌های تبریز و شهرهایی همچون قم و مشهد این سمینارها ادامه یافت.

دبیر علمی همایش بین المللی فقه گردشگری با اشاره به دریافت ۲۵۰ مقاله توسط دبیرخانه همایش گفت: از این تعداد ۶۰ مقاله به دلایل کمیته داوری و عدم تناسب با شیوه نامه نگارش مقاله رد شده و ۱۶۰ مقاله پذیرش شد که از بین آنها ۸۲ مقاله به صورت عمومی امتیاز آورده و ۶۰ مقاله برگزیده شده و هفت مقاله از بین آنان مقاله برتر شناخته شده و بالاترین امتیاز را کسب کردند.

قربانی ادامه داد: مقالات در پنج زبان انگلیسی، فارسی، آذری، ترکی استانبولی و اردو نگارش شده که دو سوم مقالات برگزیده مربوط به مقالاتی با زبان‌هایی جز فارسی بوده است.

وی افزود: به صورت آکادمیک بیش از ۳۰ نوع گردشگری در مجامع علمی در جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد که هدف از این همایش را می‌تواند ایجاد حلقه وصل بین مجامع حوزوی و حوزه تخصصی گردشگری دانست تا بتوان طی برنامه‌های مشابه، مطالعات دانشگاهی را با مطالعات حوزوی متحد کنیم تا کمکی برای حوزه صنفی گردشگری باشد.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode