ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردين 1403
سه شنبه 28 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 30 آبان 1397     |     کد : 185784

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تلاش آمریکا و عربستان برای انحصار دریایی در خلیج فارس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به تلاش آمریکا و عربستان برای انحصار دریایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: آنها با کمک امارات می خواهند بر مناطق راهبردی یمن مسلط شوند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به تلاش آمریکا و عربستان برای انحصار دریایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: آنها با کمک امارات می خواهند بر مناطق راهبردی یمن مسلط شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز سه شنبه در تجمع طلاب و اساتید حوزه های علمیه تبریز درحمایت از مردم مظلوم یمن اظهار داشت: مسلمانان نباید در برابر جنایاتی که با رهبری آمریکا توسط سعودی ها انجام میگیرد، سکوت کنند.

حجت الاسلام آل هاشم سپس ادامه داد: برنامه امارات و عربستان سعودی برای تسلط بر مناطق راهبردی یمن نشان از برنامه ریزی این کشور ها با آمریکا در جهت انحصار دریایی برمنطقه خلیج فارس است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسلملنان باید بیدار باشند، گفت: مسلمانان در مقابل جنایاتی که با رهبری و تفکرات آمریکا توسط سعودی ها انجام می گیرد سکوت اختیار نکنند.

امام جمعه تبریز سپس با اشاره به اینکه در هفته بسیج قرارداریم، افزود: لازم است با توجه به رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در سخنان خویش فرموده اند عمل کنیم.

وی سپس ادامه داد: همگی وظیفه داریم در کشور فرهنگ بسیج را در همه ارگان ها و نهادها حاکم‌ کنیم.

آل هاشم با تاکید بر اینکه باید شعار همیشگی مرگ ‌بر آمریکا همواره ادامه یابد، افزود: آمریکا همواره در تلاش است تا امنیت منطقه را از بین ببرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز طلاب مدارس دینی و حوزه های علمیه در محکوم کردن این جنایات عربستان و آمریکا در یمن تجمع کرده اند، ابراز داشت: درصورت اشغال الحدیده از نظر اقتصادی و سیاسی بحران موجود با پیچیدگی های خاصی همراه می شود.

گفتنی است امروز طلاب و اساتید حوزه های علمیه تبریز در حمایت از مردم مظلوم یمن تجمع کرده و خواستار ورود مجامع بین الملل نسبت به جنایات سعودی ها شدند.


نوشته شده در   چهارشنبه 30 آبان 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode