ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 مهر 1397     |     کد : 185166

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب اسلامی را بیمه کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلامی‌ می توان هردشمنی را شکست داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلامی‌ می توان هردشمنی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی شامگاه روز چهارشنبه در همایش مقاومت و ایثار؛با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد:هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

وی ادامه داد: این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد.

وی یادآور شد: رزمندگان اسلام طی ۸ سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشأن(ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی گفت: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) است را به همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور آذربایجان شرقی، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌کنم. 


نوشته شده در   پنجشنبه 5 مهر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode