ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 شهريور 1397     |     کد : 184898

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

چهلمین سالگشت انقلاب، سال کمال آن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی را سال رسیدن به کمال آن دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی را سال رسیدن به کمال آن دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی ظهر روز چهارشنبه در دوره آموزشی روحانیون مستقر استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: محرم و صفر بستر تبلیغ دین اسلام به شمار می‌آیند و در واقع آن‌ها هستند که اسلام را زنده نگه داشته‌اند.

وی با تاکید بر وظیفه مهم روحانیون در تبلیغ دینی گفت: مبلغان دینی مخصوصا روحانیون با سخنرانی‌ها و حضور خود در بین مردم می‌توانند در برابر خرافات بایستند و آسیب‌های عزاداری‌ها را به میزان زیادی کاهش بدهند.

وی در ادامه یادآورد شد: کار مهمی که سال گذشته در آستانه ماه محرم و در ایام عید غدیر انجام دادیم این بود که از هیئت‌هایی که توجه ویژه‌ای به غدیر داشته باشند تقدیر کردیم و همین باعث شد امسال هیئات مذهبی بیش‌تری در ایام عید به جای پرچم‌های سیاه، محله‌ها و شهر را تزئین و آذین‌بندی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: امسال در چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی، باید تلاش‌مان معرفی دستاوردهای انقلاب در طول این‌ سال‌ها برای مردم باشد و واقعیت این است که با تمام مشکلات و کاستی‌ها، انقلاب اسلامی برای مردم خدمات بسیار عالی انجام داده است.

وی چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی را سال کمال انقلاب دانست و گفت: مبدا این انقلاب عاشورا و نقطه آرمانی آن مهدویت است و ولایت فقیه حلقه وصل بین عاشورا و مهدویت می‌باشد و دشمن عزمش را جزم کرده و می‌خواهد این حلقه را قطع کند اما زهی خیال باطل که ولایت در جان و دل انسانهاست.

 وی با اشاره به انتصاب‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگی دانشگاه‌ها بیان کرد: همزادان این انقلاب در راس امور قرار می‌گیرند و این نشان می‌دهد انقلاب‌مان به سال فروغش رسیده است و انقلاب همچنان با قوت و قدرت تا انقلاب حضرت مهدی (عج)ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی از تلاشهای روحانیان مستقر به عنوان مجاهدان و ایثارگران جبهه فرهنگی قدر دانی کرده و افزایش روحانیان مستقر از ۵۱ نفر در سال۹۵به ۱۳۶ نفر در سال جاری خبر داد.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 شهريور 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode