ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 27 مرداد 1397     |     کد : 184681

توشاک:

جو ورزشگاه مرا به یاد استادیوم ومبلی انداخت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از هواداران تیمش تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از هواداران تیمش تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، تراکتورسازی تبریز پس از ۴ هفته توانست نخستین پیروزی‌اش را مقابل سایپا با نتیجه یک بر صفر کسب کند. جان توشاک پس از این بازی اظهار کرد: در وهله اول می‌خواهم درباره هواداران‌مان صحبت کنم. من در جاهای مختلفی کار کردم. باید این را بگویم که هواداران تبریزی فوق‌العاده هستند. زمانی که با اتوبوس نزدیک استادیوم می‌شدیم دیدم که هواداران با پای پیاده و با طی کردن بیش از ۳ – ۴ کیلومتر به سمت استادیوم می‌آمدند. من تاکنون چنین چیزی در هیچ کجای دنیا ندیده بودم. انگار استادیوم ومبلی بود که هواداران لیورپول به سمت ورزشگاه می‌آیند.

او افزود: ما فرصت‌های زیادی در بازی داشتیم از کناره‌ها چند فرصت ایجاد شد اما خوشحالم که امروز توانستیم حریف را با یک گل از پیش رو برداریم اما باید بگویم که هنوز کار زیادی نیاز داریم چرا که بازیکنان جدیدمان در سطوح مختلفی از آمادگی جسمانی هستند. این پیروزی به ما انرژی می‌دهد که به هدف‌مان برسیم و روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که عامل برد امروز این تیم چه بود، گفت: عامل برد امروز هواداران هستند هفته گذشته گل‌های بدی خوردیم اما امروز عملکرد مدافعان‌مان خیلی خوب بود و وقتی که در دقایقی انرژی‌مان می‌افتاد هواداران با تشویق‌های خود به ما انرژی می‌دادند. در طول لیگ نتایج همیشه بالا و پایین می‌شود و چیزی که وجود دارد این است که باید به کارمان ادامه دهیم و در طول هفته سخت کار کنیم. هر هفته باید مثل امروز خوشحال باشیم.

توشاک در ادامه درباره تغییر سیستم تراکتورسازی مقابل سایپا توضیح داد: سیستم بازی ما بستگی به شرایط هر بازی دارد و ما در چند بازی پیش‌فصل با سیستم قبلی‌مان بازی کرده بودیم اما امروز به دنبال ایجاد تغییراتی در سیستم بازی‌مان بودیم. باز هم تکرار می‌کنم باید آرام آرام پیش برویم تا به هدف‌مان برسیم و باید از بازیکنان جدیدم شناخت کامل به دست بیاورم.

او افزود: ۴ مدافع‌مان خیلی خوب هستند و به آن‌ها اطمینان دارم اما در پست‌های مختلف این تعادل وجود ندارد و دچار ضعف‌هایی هستیم که باید رفته رفته برطرف‌شان کنیم. به عنوان مثال اگر امروز شربتی مصدوم می‌شد بازیکنی برای جایگزینی او نداشتیم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: اینکه بازی ما در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بود ربطی به سیستم ما ندارد چون ما تغییر سیستم نداشتیم. باید عملکرد بازیکنان جدیدمان را از نظر بدنی بسنجیم و مراقب باشیم که آسیب نبینند.

توشاک در پاسخ به این سوال که چرا ازضربات ایستگاهی کم استفاده می‌کند، گفت: ما در طول هفته تمرین‌های مختلفی پیرامون ضربات ایستگاهی داریم. ما نکات زیادی را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم اما بازیکنان این حرف‌ها را از یک گوش می‌گیرند و از گوش دیگر خارج می‌کنند و زمانی که وارد زمین می‌شوند، تمرکز کافی ندارند. هر تیمی نیاز به کاپیتانی دارد که بازیکنان را کنترل کند و به نظرم مسعود شجاعی این کار را به نحو احسن انجام می‌دهد. ما سه نوع ضربه ایستگاهی تمرین کرده بودیم اما وقتی صاحب ضربه ایستگاهی شدیم از هیچ کدام از این روش‌ها استفاده نکردیم.

او افزود: حضور تماشاگران در پیروزی امروز ما موثر بود و روحیه بازیکنان ما را افزایش داد.


نوشته شده در   شنبه 27 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode