ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 مرداد 1397     |     کد : 184636

مدیر امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دانش‌آموزان قرآنی باید مهارت‌های اجتماعی و گروهی را فرا بگیرند

مدیر امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانش‌آموزان قرآنی باید مهارت‌های اجتماعی و گروهی را فرا بگیرند و در اردوی آموزشی-تفریحی چندروزه تلاش کردیم این مهارت را انتقال دهیم.

مدیر امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانش‌آموزان قرآنی باید مهارت‌های اجتماعی و گروهی را فرا بگیرند و در اردوی آموزشی-تفریحی چندروزه تلاش کردیم این مهارت را انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی درحاشیه آیین اختتامیه اردوی آموزشی-تفریحی استعدادهای قرآنی شما و شمالغرب کشور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از حدود دوماه پیش که از سوی واحد آموزش سازمان دارالقرآن الکریم کشور مامور به برگزاری این دوره آموزشی شدیم، چندین مکان را بررسی کردیم و نهایتا مقرر شد که این اردو در اردوگاه الغدیر که متعلق به آموزش و پرورش است برگزار شود.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام دادیم که در این اردو به بهترین شکل برگزار شود اما به دلیل اینکه مجموعه اردوگاه را با تاخیر تحویل گرفتیم، کم و کاستی‌هایی در اردو بود که از این بابت از تمام دوستان و مهمانان عذرخواهی می کنیم.

مدیر امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه استعدادهای قرآنی استان‌های مازندران، گیلان، زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در این دوره حضور داشتند، گفت: هزینه برگزاری این اردو به عهده دارالقرآن الکریم بود.

وی درباره جزئیات برنامه‌های این اردوی آموزشی و تفریحی تصریح کرد: هرروز کلاس‌های آموزشی با حضوری اساتیدی از تهران و آذربایجان شرقی برگزار می‌شد و در عین حال برنامه‌های تفریحی مثل فوتبال هرشب به‌پا بود.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: تبریزگردی و صعود به عون‌بن‌علی از دیگر برنامه‌های این اردو بود اما باید گفت که این اردو بیش‌تر جنبه آموزشی داشت و در عین حال تلاش کردیم به استعدادهای قرآنی نوجوان، مهارت‌های اجتماعی و گروهی را بیاموزیم.


نوشته شده در   دوشنبه 22 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode