ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 مرداد 1397     |     کد : 184624

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اشرافی‌گری یکی از آفت‌های جامعه است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مدیرشایسته باید دارای خصوصیاتی مانند مبازره‌ی جدی با فقر، فساد و تبعیض باشد، گفت: اکنون اشرافی‌گری یکی از آفت‌های جامعه محسوب می‌شود.


نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مدیرشایسته باید دارای خصوصیاتی مانند مبازره‌ی جدی با فقر، فساد و تبعیض باشد، گفت: اکنون اشرافی‌گری یکی از آفت‌های جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آئین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان،  با بیان این‌که یکی از موفقیت‌های یک سازمان اهمیت دادن به پیشکسوتان و بازنشستگان آن سازمان است، افزود: احترام به پیشکسوتان در واقع احترام و ایجاد انگیزه در شاغلین است.

 وی با اشاره به خصوصیات مدیر شایسته درنظام اسلامی، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مدیران شایسته، عدالت توام با معنویت وعقلانیت است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: از آنجایی که مردم تمامی حرکات مدیران را رصد می‌کنند به همین دلیل مدیرشایسته باید روحیه‌ی ضد اشرافی گری داشته باشد و در کنار و همراه مردم بوده و برای آن‌ها خدمت کند.

 وی، نبود تقوای الهی را یکی از ریشه‌های مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشورعنوان کرد و گفت: علل این امر، کاهش تقوای الهی در بین برخی از کارگزاران است، فلذا مدیر شایسته باید تقوای الهی داشته باشد.

 نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی، روحیه ی جهادی و خدمت گذاری بی منت را از ویژگی‌های دیگر مدیریت شایسته دانست و افزود: در شرایط کنونی انقلاب اسلامی که روحیه عافیت طلبی در میان برخی‌ها گسترش پیدا کرده است، برخورداری از روحیه جهادی امری ضروری محسوب می‌شود.

 وی تاکید کرد: یک مدیر شایسته باید از روحیه‌ی انقلابی و ولایت مداری برخوردار باشد، نمی‌شود یک مدیری در نظام اسلامی مشمول انجام وظیفه باشد ولی ولایت مدار نباشد، قطعا باید به ملاک ولایت مداری مدیر توجه شود.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید براین‌که مدیرشایسته نباید زود از کوره در رفته و عصبانی شود، افزود: نقد پذیری و برخورداری از شرح صدرنیز جزو ویژگی‌های مدیر شایسته است.

 وی افزود: مدیر شایسته باید در مقابل دشمنان مقاوم و بی اعتماد به دشمن باشد و در مقابل تهدیدات آن‌ها تسلیم نشود.

 وی با انتقاد از برخی مدیران که در حین انتصاب در دستگاه جدید، مدعی هستند که خرابه تحویل گرفته اند، افزود: مدیر جدید باید کارهای شایسته‌ و اخلاق مدیریت قبلی را  به رخ کشیده و با کارهای ضعیف مدیریت سابق کاری نداشته، بلکه سعی در اصلاح آن‌ها داشته باشد.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم تجهیز و بروز رسانی تجهیزات مرکز صدا و سیمای استان، افزود: با توجه به اوضاع و احوال استان نیازاست که تجهیزات صدا و سیما بروز شوند.

 


نوشته شده در   يکشنبه 21 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode