ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 مرداد 1397     |     کد : 184583

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

قرآن انسان فرشی را به انسان عرشی تبدیل می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در جمع استعدادهای قرآنی شمالغرب کشور گفت: قرآن نازل شده است تا انسان فرشی را به انسان عرشی تبدیل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در جمع استعدادهای قرآنی شمالغرب کشور گفت: قرآن نازل شده است تا انسان فرشی را به انسان عرشی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی شامگاه دیروز در افتتاحیه اردوی آموزشی و تفریحی استعدادهای قرآنی شمالغرب کشور که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در اردوگاه الغدیر برگزار شد گفت: قرآن نازل شده است تا انسان فرشی را به انسان عرشی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه مسیر قرآن، بهترین و زیباترین مسیر برای رسیدن به تکامل در زندگی انسان است، ادامه داد: انسان هرمسیری را طی کند، به اندازه مسیر قرآن لذت‌بخش و لذت‌آفرین نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذریابجان شرقی یادآور شد: روخوانی، تفسیر، روان‌خوانی و... قرآن، همه مقدمه هستند برای انس با قرآن و انس با قرآن مقدمه رسیدن به حقیقت قرآن است.

وی تاکید کرد: خوش به‌حال نوجوانان و جوانانی که از کودکی با قرآن مانوس شده‌اند و آموخته‌اند که با قرآن نفس بکشند و زندگی کنند و چه توفیقی از این بهتر برای انسان که ظرف تجلی قرآن است.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی خطاب به استعدادهای قرآنی استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و... که برای حضور در این اردو به تبریز آمده‌اند، گفت: تبریز شهر مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی است و همین نشان می‌دهد که این شهر در حوزه قرآن چه ظرفیت‌های عظیمی دارد.

وی با بیان اینکه هرانسان به اندازه انس‌اش با قرآن اوج می‌گیرد، اظهار کرد: انسانی که قرآن می‌خواند و با آن مانوس است، مانند این است که تحت تربیت مسقتیم خداوند قرار می‌گیرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 مرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode