ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 تير 1397     |     کد : 184297

ئیس اداره تبلیغات اسلامی حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه حضور یافت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه حضور یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،محرم احدی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراغه بااعلام این خبرگفت:حجت الا سلام علی امیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

حجت‌الاسلام علی امیری در این زمینه گفت: این جلسه که روز شنبه با حضور اعضای شورای اداری و دکتر جلیلی نماینده مردم مراغه در محل فرمانداری شهرستان مراغه برگزارشد ابتدا حمید شکری در خصوص مشکلات رصد خانه و استادیوم پنج هزار نفری مراغه از جمله مهمترین این پروژه هاست که با توافقات انجام شده به زودی مشکل اجرایی آن ها حل می‌شود گزارشی ارائه کرد.

وی به بازدیدهای انجام شده در طول یک ماه گذشته از ادارات این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه گذشته از ۱۷ اداره این شهرستان بازدید شده که متاسفانه بیشتر روسای و کارمندان این ادارات در ساعات اولیه وقت اداری در محل کار خود حضور نداشتند.
ایشان آگاهی و اطلاع از وضعیت و مشکلات جامعه را حق مردم عنوان کرد و افزود: اشتغال و تنظیم بازار، تولید و مقابله با فقر، ارائه برنامه های متفاوت با سال های گذشته و اطلاع‌رسانی مسئولان نسبت به مشکلات کشور را از جمله مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید در سال جاری است.
شکری به اقدامات انجام شده از سوی ادارات شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: بیشتر ادارت مراغه در بحث ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اقدامات قابل قبولی انجام داده اند و بانک ها باید با ارائه راهکارهای علمی و عملی مناسب از تعطیلی کارگاه های اشتغال زا جلوگیری کنند.

وی تغییر در فضای ادارات شهرستان را ضروری دانست و افزود: با تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت به مردم، تعیین یک روز در هفته به‌عنوان ملاقات مردمی، بازنگری در نحوه مدیریت ادارات و ایجاد انگیزه در کارمندان می توان شاهد تغییر اساسی در مدیریت ادارات شهرستان باشیم.
وی ادامه داد: رعایت نظم و انضباط اداری، تقسیم و فعال سازی نیروها، اطلاع‌رسانی فعالیت ها و فعال سازی روابط عمومی ها، حضور منظم روسای ادارت در جلسات اداری شهرستان و مشارکت مسئولان در مراسم ملی و مذهبی برای تمامی مسئولان شهرستان ضروری است.

نماینده مردم مراغه و نیز در این جلسه به جنگ اقتصادی امروز کشورهای خارجی علیه ایران اشاره کرد و گفت: بری مقابله با تهدیدات آمریکا و متحدانش و کاهش فشار های اقتصادی بر مردم باید راه های مقابله با آن را فرا گرفته و فرماندهان جنگ اقتصادی را مشخص کنیم.
علی جلیلی اضافه کرد: استفاده از تجربیات و موضوعات علمی نخبگان کشور راه حل اصلی مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن است.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode