ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 تير 1397     |     کد : 184245

با مسئولیت اجرایی سازمان فرهنگی‌و‌هنری شهرداری تبریز؛

کنگره بین‌المللی شمس تبریزی برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری کنگره بین المللی شمس تبریزی خبر داد و گفت: این کنگره، از رویدادهای ارزنده تبریز 2018 است که با مسئولیت اجرایی سازمان فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.


سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز از برگزاری کنگره بین المللی شمس تبریزی خبر داد و گفت: این کنگره، از رویدادهای ارزنده تبریز 2018 است که با مسئولیت اجرایی سازمان فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میکائیل نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضای فرهنگی، ادبی و تاریخی شهر تبریز و همزمان با رویداد فرهنگی "تبریز 2018"، کنگره بین‌المللی شمس تبریزی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند در پاییز سال جاری در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی کمیته فرهنگی تبریز 2018 در استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: شهر تبریز با نمودهای فرهنگی خود در جهان شناخته شده است و شخصیت تاریخی شمس تبریزی، یکی از چهره‌های درخشان و بی بدیل شهر است که به حق شناخته نشده و شایسته است در سالی که به نام شهرمان نامگذاری شده، بیش از پیش به این شخصیت تاریخی بپردازیم.

وی تاکید کرد: برگزاری کنگره شمس تبریزی در سطح بین‌المللی، زمینه‌ای برای مطرح شدن هر چه بیشتر شهر تبریز و حضور اهالی فرهنگ و ادب از سراسر جهان در پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 است.

دبیر اجرایی این همایش عنوان کرد: بر اساس مصوبه کمیته فرهنگی تبریز 2018، این سازمان به عنوان دبیرخانه کنگره بین‌المللی شمس تبریزی، پس از انتشار فراخوان در خدمت علاقمندان و پژوهشگران خواهد بود.

وی به ظرفیت‌های دانشگاهی، ادبی و پژوهشی شهر تبریز اشاره کرد و گفت: عموم پژوهشگران، اساتید دانشگاه، نهادهای فرهنگی و ادبی، می‌توانند با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود، در ارتقای سطح کیفی این کنگره بین‌المللی موثر باشند.


گفتنی است نشست هماهنگی کمیته فرهنگی تبریز 2018 در استانداری آذربایجان‌شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار و طی آن، زمینه‌ها و هماهنگی‌های اولیه برای برگزاری کنگره بین‌المللی شمس تبریزی ، بحث و بررسی شد.

با تصویب این کمیته، سرپرست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز به عنوان مسئول دبیرخانه کنگره انتخاب، و مقرر شد تا این سازمان به عنوان دبیرخانه، هماهنگی و تدوین فراخوان و پروپوزال کنگره را در دستور کار قرار داده و طرح‌های لازم را به شورای سیاستگذاری تبریز2018، انتقال دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از انتشار فراخوان کنگره، سوالات خود را از طریق شماره تلفن 33248380-041یا پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به نشانی http://honar.tabriz.ir مطرح کرده و در این رویداد فرهنگی مشارکت کنند.

 


نوشته شده در   شنبه 16 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode