ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 تير 1397     |     کد : 184083

لیگ ملت‌های والیبال؛

پیروزی تیم ملی ایران بر بلغارستان/ اختلاف در گیم چهارم مشخص شد!

تیم ملی والیبال ایران در هفته پایانی رقابتهای لیگ ملت ها در حالی برابر بلغارستان به برتری رسید که در گیم چهارم با قدرت حریفش را شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته پایانی رقابتهای لیگ ملت ها در حالی برابر بلغارستان به برتری رسید که در گیم چهارم با قدرت حریفش را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین بازی هفته پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های در سالن آزادی مقابل بلغارستان صف آرایی کرد. ایگور کولاکوویچ در این بازی تیم ملی را با ترکیب میلاد عبادی پور، سامان فائزی، سعید معروف، صابر کاظمی، علی شفیعی و مرتضی شریفی روانه زمین کرد. تیم ملی ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

* ست نخست: ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران
ملی پوشان نخستین امتیاز این ست را با ویدئو کسب کردند. تیم ملی در ابتدای بازی موفق شد اختلاف امتیاز خوبی را ایجاد و ۶ بر یک از بلغارها پیش افتد. شاگردان ایگور تایم نخست استراحت فنی را با نتیجه پیروز ۸ بر ۲ نزد ایگور رفتند. در ادامه نیز برتری با ایران بود و ملی پوشان ۱۲ بر ۷ تیم برتر زمین بودند. دومین تایم استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۱۲ ایران همراه بود.  ملی پوشان ایران در حمله و دفاع موفق تر از بلغارستان عمل کردند همچنین بلغارها بیش ترین امتیاز خود را در اشتباهات از دست دادند. تیم ایران ۲۵ بر ۲۲ پیروز ست نخست شد.

* ست دوم: ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران
ایران در ست دوم نیز شروع خوبی داشت و ۶ بر ۳ تیم برتر زمین بود. مانند ست نخست، ملی پوشان کشورمان نخستین تایم استراحت فنی را با برتری نزد کولاکوویچ رفتند. ملی پوشان کشورمان در حمله و دفاع تیم برتر زمین بودند و همین باعث برتری آنها بود. دومین تایم استراحت فنی را نیز با برتری ۱۶ بر ۱۱ تیم ایران همراه بود. شاگردان ایگور کولاکویچ با ارائه یک بازی زیبا اختلاف امتیاز خود را افزایش و ۲۰ بر ۱۲ از حریف پیش بودند تا کنسانتینف مجبور به گرفتن تایم استراحت کند اما این وقفه نیز تاثیری در امتیاز آوری ملی پوشان ایران نداشت و در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران به پایان رسید.

* ست سوم: ۲۵ بر ۲۳ به سود بلغارستان
ملی پوشان ایران در ست سوم نیز ۵ بر صفر از بلغارستان پیش بود. در ادامه بلغارها اختلاف را کاهش تا در نخستین تایم استراحت فنی نتیجه ۸ بر ۴ به سود ایران باشد. در ادامه اختلاف امتیاز کاهش و به عدد ۲ رسید تا تیم ملی دومین تایم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۴ نزد ایگور برود. شاگردان کنسانتینف در امتیاز ۱۸ کار را به تساوی کشاندند تا کولاکوویچ درخواست تایم استراحت دهد. در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۲۳ به سود بلغارستان تمام شد.

* ست چهارم: ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران
بازی در ابتدا برابر آغاز شد و ملی پوشان با کسب ۳ امتیاز متوالی ۸ بر ۴ به استقبال نخستین تایم استراحت فنی رفت. روند امتیاز آوری ملی پوشان ادامه تا حساب کار ۱۴ بر ۸ به سود شاگردان ایگور شود. ایران همچنان در حمله، دفاع و سرویس تیم برتر زمین بود. دومین تایم استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۱۰ تیم ملی ایران همراه بود. در نهایت تیم ملی کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ در ست پهارم پیروز شدند تا ۳ بر یک برنده این دیدار شوند.

تیم ملی والیبال ایران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌ها میزبان تیم‌های کره جنوبی، آلمان و بلغارستان است که با توجه به صعود نکردن تیم ایران به مرحله نهایی، این بازی ها در جهت ارتقا در جدول رده بندی مسابقات است. آخرین بازی ملی پوشان فردا مقابل تیم ملی آلمان است که هر دو بازی این هفته را پیروز شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 3 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode