ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 تير 1389     |     کد : 8197

انگليس نباخت تحقير شد

آلمان در يك بازي رويايي، موفق شد در حساس‌ترين بازي جام نوزدهم در مرحله يك‌هشتم نهايي، انگليس نامدار را با همه ستارگانش مقهور كرده تا خط و نشاني جدي براي همه رقيبانش در مراحل بعدي رقابت‌ها بكشد...

آلمان در يك بازي رويايي، موفق شد در حساس‌ترين بازي جام نوزدهم در مرحله يك‌هشتم نهايي، انگليس نامدار را با همه ستارگانش مقهور كرده تا خط و نشاني جدي براي همه رقيبانش در مراحل بعدي رقابت‌ها بكشد.
ژرمن‌ها از همان آغاز بازي حملات پر دامنه‌اي را در دستور كار خود داشتند و خيلي زود مزد حملات خود را با ضربه دقيق و هوشيارانه ميرسلاو كلوزه در دقيقه 20 گرفتند. اين پايان ماجرا نبود و آلمان با ادامه حملات خود در دقيقه 32 بار ديگر از ضعف مفرط خط دفاعي انگليس استفاده كرد و اين بار لوكاس پودولسكي دومين گل را وارد دروازه حريف كرد.
در نيمه دوم و در شرايطي كه لمپارد يك بار ديگر تيرك دروازه حريف را به لرزه درآورد.
بعد از اين گل انگليس به خود آمد و در دقيقه 37 توسط متيو آپسون يكي از گل‌ها را پاسخ داد.بعد از اين گل انگليس دوباره به بازي برگشت تا اميدوارانه حركت رو به جلوي خود را دنبال كند. در واپسين دقايق نيمه اول فرانك لمپارد با ضربه‌اي سنگين دروازه آلمان را هدف قرار داد كه با اشتباه واضح اسپينوزا، كمك داور اروگوئه‌اي و همچنين داور هموطنش جورج ليروندا، توپي كه از خط دروازه آلمان عبور كرده بود، گل اعلام نشد.
آلمان اختيار بازي را از دست نداد تا در اوج حملات انگليس در دقايق 67 و 70 توماس مولر دروازه حريف را فرو ريخته و يك شكست سنگين را به تيم فابيو كاپلو و ستارگان انگليسي تحميل كند.
شاگردان يواخيم لو در اين ديدار، منظم و يكدست بازي كردند تا مزد بازي حساب شده خود را با يك پيروزي پرگل بگيرند و اين بار تاريخ را به نفع خود تكرار كنند. جالب آن‌كه انگليسي‌ها پس از پذيرش گل چهارم، به كل بازي را رها كردند تا آلمان‌ها با اداره بازي جشني باشكوه را براي خود رقم بزنند.
با اين شكست عملا دوره حضور فابيو كاپلو نيز در فوتبال جزيره به پايان آمد تا اين ايتاليايي پرافتخار با ناكامي، وداعي تلخ با جام جهاني داشته باشد.

اميد توفيقي


نوشته شده در   دوشنبه 7 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode