ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 دي 1400     |     کد : 197765

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات مسئول تبیین برنامه و تبلیغ اسلام ناب است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر شناسایی اولویت های کشور گفت که این سازمان مسئول تبیین برنامه و تبلیغ اسلام ناب بوده زیرا جنگ اصلی در جامعه، تبلیغاتی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر شناسایی اولویت های کشور گفت که این سازمان مسئول تبیین برنامه و تبلیغ اسلام ناب بوده زیرا جنگ اصلی در جامعه، تبلیغاتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی در بابل با بیان اینکه در اسلام و هدایت بشر مسائل زیادی وجود دارد، گفت: اولویت امروز این نهضت، مردم و جامعه باید شناسایی و جدی گرفته شود.

وی افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی انسان‌های بزرگ و مجاهدی وجود دارد و ما مسئول تبیین برنامه و تبلیغ اسلام ناب هستیم و باید این مسئله با جان مردم شریف عجین شود.

وی با اظهار اینکه مردم پای حرکت به سمت مباحث توحیدی می‌ایستند، تصریح کرد: سلوک خالصانه و مجاهد در بسیاری از کارکنان تبلیغات اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام قمی یادآور شد: کار کردن و تشکیلاتی جدی کردن را بلد هستیم و فردی با توان ملی به استان مازندران اضافه شده است تا گام مؤثر و هدفمند در حوزه فرهنگی برداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه گام بعدی را قدرتمند و پرتوان در مازندران بر می‌داریم، گفت: جنگ اصلی انقلاب اسلامی جنگ تبلیغاتی است.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام شکریان مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان گفت: باید پا در عرصه و میدان جدید گذاشت و در هر دوره‌ای باید به دنبال تحول و بازسازی‌هایی بود.

وی گفت: ضمن استفاده از تجارب پیشین باید توجهی به نوآوری و خلاقیت و ظرفیت‌های مردم داشت و دنبال طرح‌های تحولی فرهنگی هستیم و هر یک از مجموعه فرهنگی در قرارگاه فرهنگی فعال می‌شوند و پذیرای همه گروه‌ها با سلایق متعدد و در پی گسترده‌تر کردن دایره تبلیغ هستیم.

وی توجه به نهضت بانوان و پیشرفت در این حوزه را از جمله رویکردها برشمرد و گفت: ظرفیت بانوان می‌تواند در مسئله سبک زندگی، ازدواج، تربیت فرزند، فرزندآوری و غیره نقش آفرین باشد.

حجت الاسلام شریف تبار توجه ویژه به رسانه و تبلیغ نوین را از دیگر اولویت‌ها ذکر کرد.a


نوشته شده در   پنجشنبه 23 دي 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode