ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1400     |     کد : 197156

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

راه رسیدن به شهادت از گذرگاه اخلاق می گذرد

راه رسیدن به شهدا از گذرگاه اخلاق می‌گذرد، گفت: همه پیام و زیبایی‌های دین اخلاق است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه راه رسیدن به شهدا از گذرگاه اخلاق می‌گذرد، گفت: همه پیام و زیبایی‌های دین اخلاق است.

حجت الاسلام حسن شعبانی صبح امروز در چهل و دومین سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله قاضی طباطبایی که در حسینیه این مرکز آموزشی برگزارشد با بیان اینکه شهدا از گذرگاه معرفت و اخلاق به این مقام رسیدند، خاطرنشان کرد: معرفت از طریق عمل به اخلاقیات اسلامی به دست می‌آید.

وی افزود: یکی از راه های لذت بردن از زندگی عمل به این اخلاقیات است و حتی اگر پیامبر گرامی اسلام(ص) هم گرفتار تند خویی می‌شد، مردم از اطرافش پراکنده می‌شدند.

حجت الاسلام شعبانی یادآورشد: متاسفانه برخی تنها راه ارائه دین را در تبلیغ دستورات دینی می بینند در صورتی که بهترین راه ارائه دین عمل به اخلاقیات دینی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهدا به قله های معرفت دست پیدا کردند، بیان کرد: شهدا حتی بعد از رفتن از این دنیا هم کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

وی به نقل از همسر شهید علیپور متذکرشد: همسر شهید علیپور بعد از شهادت وی را در خواب می ‌یند و از شهید ناراحت می شود که شهید علیپور در جواب همسرش می گوید این روزها سرمان در حلب شلوغ است و تا چهل روز بعد کمی مشغول هستیم که درست بعد از چهل روز خبر آزادسازی حلب می رسد.

وی با بیان اینکه هیچ چیز در این عالم اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: شهدایی مانند شهید حججی با جان خود حقانیت اسلام و انقلاب را ثابت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید آیت الله قاضی(ره)، وی گفت: مردم عاشق مسئولین و افرادی می شوند که ساده زیست باشد و برای سلام و آن ها خالصانه کار کند که این خصوصیات را باید از مجالس شهدا درس بگیریم.

ایسنا/آذربایجان شرقی


نوشته شده در   سه شنبه 11 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode