ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1398     |     کد : 191156

امام جمعه بناب:

شهید سلیمانی مانند مالک اشتر بازوی ولایت بود

خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ایام اربعین سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار دل‌ها تا به امروز همه را غرق در عزا و ماتم کرده است؛ سرداری که فراق آن برای تمام انسان‌های وارسته در داخل و خارج از کشور سراسر نالانی و پریشانی بدنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ایام اربعین سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار دل‌ها تا به امروز همه را غرق در عزا و ماتم کرده است؛ سرداری که فراق آن برای تمام انسان‌های وارسته در داخل و خارج از کشور سراسر نالانی و پریشانی بدنبال داشته است.

وی با بیان اینکه مردم خادم شناس هستند؛ اذعان کرد: سردار سلیمانی از سیاست زدگی بدور بود و کاملاً از حب و بغض‌های کذایی بدور بود و هیچ وقت وارد صف کشی‌های سیاسی نشد و طول عمر خود را در دشت‌های سرسخت و کویر سوزان عراق، مرزهای پرالتهاب سوریه، لبنان صرف کرد و همواره عمر خود را در راستای دفاع از بلاد اسلامی و سرزمین‌های اسلامی صرف کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق دل سوخته اهل بیت (ع) و کاملاً ذوب در ولایت بود؛ تصریح کرد: عده‌ای در فضای سنگین روانی حاکم ناشی از تحریم‌ها و تهدیدها خسته شده و در سایه بی کفایتی برخی مسئولین ناامید شده بودند و عده‌ای به این فکر بودند که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کم رونق خواهد بود اما حرارت شهادت این عبد صالح به قدری صحنه را برگرداند که عقل حیران است.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین یادآور شد: خون شهید سلیمانی و همرزمان وی ملت را از خواب سنگین بیدار و آنها را از ترفندهای دشمنان آگاه‌تر کرد و امید، اتحاد و انسجام در جامعه احیا شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: در نتیجه ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن سال‌های قبل بود و قطعاً در انتخابات دوم اسفند ماه نیز مردم گرم‌تر و پرشورتر از انتخابات دوره‌های قبل پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.


نوشته شده در   جمعه 25 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode