ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398     |     کد : 191068

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

گام دوم انقلاب باید اساس و محور توسعه کشور باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب باید اساس و محور توسعه کشور باشد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب باید اساس و محور توسعه کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شعبانی شامگاه امروز چهارشنبه در همایش گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت جامعه قرآنی در دانشگاه پیام نور هشترود گفت: گام دوم انقلاب باید اساس و محور توسعه کشور باشد. باید علما و مسئولین به این گام دوم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند که تصویری غلط نشان دهند چون منافع آنها با انقلاب و آرمان‌هایش در تضاد است و نمی‌خواهند مردم از دستاوردهای انقلاب آگاه باشند.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: قبل از انقلاب شاه ادعا می‌کرد که ژاندارم خاور میانه است و هیچ نیرویی نمی‌تواند چنین نظام پادشاهی را فرو بریزد ولی یک نفر بنام امام خمینی (ره) در جهان با قدرت و عظمت و شکوه خاصی به کمک مردم به حکومت ۲۵۰۰ ساله چنین نظام استبدادی پایان داد.

وی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چون دست آمریکا از منافع خود در ایران کوتاه شد دست به هر جنایتی زد تا نگذارد این انقلاب به ثمر برسد. ولی امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تاکنون نیز نتوانسته است بکند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در مورد پیشرفت‌های بعد از انقلاب نیز گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم خود را شناخته و به شعار ما می‌توانیم جامه عمل پوشاندند و در طول این چهل و یک سال در خیلی از علم‌ها مقام اول را به دست آوردند و در خیلی زمینه‌ها در رتبه‌های دوم، سوم قرار گرفتند.

شعبانی خاطر نشان کرد: اگر دشمنان دانشمندان ما را ترور نمی‌کردند و در بعضی از موارد ما را تحریم نمی‌کردند بالطبع علم و دانش و تکنولوژی که الان هست بیشتر از این بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ما وظیفه داریم از ارزش‌ها و دست آورده‌ای آن دفاع کنیم و نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد. چون این فرمایش امام خمینی (ره) است. این وظیفه ماست که نگذاریم دست ناجوانمردان وخیانت کاران به این انقلاب برسد چون آنها راضی نیستند این انقلاب به پیشرفت و جایگاه اصلی خود برسد.

۲۰۰۰ نفر در طول سال در کلاس‌های سازمان تبلیغات اسلامی آموزش قرآن دیده اند

حجت الاسلام یعقوب اباذری رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود نیز در این همایش گفت: ۲۰۰۰ نفر در طول سال در کلاس‌های، سازمان تبلیغات آموزش قرآن دیده اند.

وی از مربیان و آموزش دهندگان قرآنی تشکر کرد و افزود: چون قرآن کتاب آسمانی ماست و هرچه ما داریم از این کتاب آسمانی است و مسلمانان وظیفه دارند از دستورات قرآن استفاده کرده و در تمام زندگی خود از این کتاب بهره مند شوند و در رونق و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی در خانواده‌ها تلاش کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 17 بهمن 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode