ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 دي 1398     |     کد : 190496

روزهای خوب ساکت؛

تراکتور از شهر خودرو عبور کرد

تیم فوتبال تراکتور در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر برابر تیم شهرخودرو به پیروزی رسید.

 تیم فوتبال تراکتور در دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر برابر تیم شهرخودرو به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و شهرخودرو از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد، نیمه اول این دیدار با تنها گل رضا اسدی به تراکتور به پایان رسید.

تنها ۵ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که مسعود شجاعی در دقیقه ۵۰ گل دوم تراکتور را به ثمر رساند تا دروازه مهدی رحمتی برای دومین بار باز شده و پرشورها را در سکوها شاد کند.

اما پدیده تنها پس از چند دقیقه در دقیقه ۵۳ گل اول خود را توسط محمدحسین مرادمند به ثمر رساند تا امیدوار به ادامه بازی باشند.

اعتراض کادر فنی شهرخودرو به نحوه قضاوت داور در نیمه دوم هم همچنان ادامه داشت.

آلبرتو در دقیقه ۶۴ به جای صادقی برای شهرخودرو وارد زمین شد تا بلکه شاگردان گل محمدی به خود بیایند.

اشکان دژاگه سومین گلزن تراکتور در این بازی بود که در دقیقه ۷۲ با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه، با پاس گل حاج صفی، رحمتی را مغلوب کرد؛ ۲ دقیقه بعد از گل، شهرخودروهایی به گل رسیدند اما آفساید بود که با به کمک داور اعتراض شدیدی داشتند.

ساکت الهامی در دقیقه ۷۶ دست به تعویض زد و مازولا را به جای ساسان انصاری وارد زمین بازی کرد، همزمان با این تعویض فرشاد فرجی هم برای شهرخودرو به زمین آمد.

میثم تیموری در دقیقه ۹۰ ناجی دروازه تراکتور بود، در حالی که رشید مظاهری از دروازه خارج شده بود که تیموری با ضربه سر توپ شهرخودروهایی را از روی خط به بیرون زد.

سبحان خاقانی در دقیقه ۹۴ به جای مسعود شجاعی برای تراکتور وارد زمین بازی شد، تماشاگران با شعار «مسعود مسعود» شجاعی را تشویق کردند.

گفتنی است، تراکتور با این پیروزی، با ۲۷ امتیاز با یک امتیاز کمتر نسبت به شهرخودرو در جایگاه پنجم قرار گرفت، تراکتوری‌ها یک بازی معوقه دیگر با پیکان دارند.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 دي 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode