ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1398     |     کد : 188398

حجت الاسلام سهرابی:

سازمان تبلیغات باید پاتوق طلبه های خط شکن شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما به لحاظ محتوایی و قالب کاری جهت امر تبلیغ، طلبه خط شکن می خواهیم. کسی که با طرح و ایده نو مسیرهای جدید تبلیغی را انتخاب می کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما به لحاظ محتوایی و قالب کاری جهت امر تبلیغ، طلبه خط شکن می خواهیم. کسی که با طرح و ایده نو مسیرهای جدید تبلیغی را انتخاب می کند.

به گزارش خبرنگارمهر، نشست هم اندیشی مبلغان جوان شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد با حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به بهانه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی شهریار برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، با تاکید بر جوان گرایی و اهمیت این موضوع در کل حاکمیت، گفت: در نگاه امام و رهبری نیروی جوان، موتور محرک نهضت و جامعه است. نیروی جوانی که آرمان خواه است و می‌تواند حرکتی انجام دهد و عرصه‌های جدید را بشکافد ولی چون این فلسفه جوان گرایی در نهضت و جامعه ما مدتی است به فراموشی سپرده شده، جامعه اداری ما به سمت پیرشدن رفته و لذا باید در ماجرای جوان گرایی نگاهمان را تازه کنیم تا جوان بیاید و این امور را دوباره اصلاح کند و آن حرکت مجدداً انجام شود.

وی ادامه داد: امروزه جوان گرایی ضرورت، ناگزیر و اصل است. تغییر ریلی است که رهبری دارد در مسیر انقلاب انجام می‌دهد و ما هم باید به آن پایبند باشیم و پای هزینه‌های آن هم بیاستیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران خطاب به مبلغان حاضر در جلسه از اهمیت بالای کار آنها تمجید کرد و افزود: آن کسی که در صحنه است فرمانده میدان است و باید کار را جلو ببرد. آرزوی ما این است که روزی سازمان تبلیغات به جایی برسد که تمام توان و حمایت خود را معطوف شما فرماندهان سر صحنه بگذارد و ما در اداره سازمان تیلیغات نیز باید به جایی برسیم که به این اتفاق کمک کنیم و اهمیت دهیم.

سهرابی سازمان تبلیغات را پاتوق طلبه‌های خط شکن معرفی کرد و گفت: ما به لحاظ محتوایی و قالب کاری جهت امر تبلیغ، طلبه خط شکن می‌خواهیم. کسی که با طرح و ایده نو مسیرهای جدید تبلیغی را انتخاب می‌کند و راه را برای دیگران باز می‌کند. سازمان تبلیغات باید به نحوی عمل کند که پاتوق چنین طلبه‌هایی شود. طلبه‌های جوان و پرانگیزه باید حس کنند که اگر می‌خواهند جایی بروند که با فرهینگیان، کسانی که برای تبلیغ دین پر از ایده اند، پر انگیزه اند؛ در رفت و آمد باشند، پاتوق آنها سازمان تبلیغات باشد. یک پاتوق طلبگی برای گفتگو و راهکار جهت مشکلات شهر، تبلیغ دین و هر چیزی که به فرهنگ وابسته باشد.


نوشته شده در   سه شنبه 4 تير 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode