ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 22 دي 1397     |     کد : 186332

امام جمعه مراغه:

حمایت غرب و آمریکا از تروریست ها برخلاف ادعاهای آنان است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به حمایت برخی کشورهای اروپایی و آمریکا از گروه های تروریستی گفت: حمایت از گروهک های تروریستی در حالی انجام می شود که این کشورها مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم هستند.

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به حمایت برخی کشورهای اروپایی و آمریکا از گروه های تروریستی گفت: حمایت از گروهک های تروریستی در حالی انجام می شود که این کشورها مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با وجود شعارهای مبارزه با تروریسم، این کشورها به گروهک هایی چون منافقین و الاحوازیه پناه داده و از آنها حمایت می کند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور بی خرد آمریکا نیز در همین راستا، دولت عراق را برای حضور مجدد گروهک منافقین در خاک این کشور تحت فشار قرار می دهد لیکن تاکنون این کشور در برابر این خواست نامشروع مقاومت کرده است.
وی اضافه کرد: این گروهک های تروریستی تاکنون مرتکب جنایات بسیاری علیه مردم کشورمان و سایر کشورهای منطقه شده اند.
خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه کشورمان قربانی اصلی تروریسم در دنیاست افزود: جمهوری اسلامی همواره در مبارزه با تروریسم و گروهک های تکفیری پیشرو و پیشگام بوده و شهدای بزرگی را در این راه تقدیم کرده است.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به اختلافات داخلی دولت آمریکا نیز افزود: دولت این کشور با وجود ادعاهای بسیار، نتوانسته بودجه مورد نظر خود برای ساخت دیوار حائل با مکزیک را تامین کند و همین امر دولت را به تعطیلی کشانیده و این امر نشان دهنده شکاف بزرگ در بین آنان است.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاری شغلی خطیر برای خدمت به جامعه بوده و پرستاران همواره از اجر عظیم معنوی در نزد پروردگار برخوردارند.
وی با تاکید بر لزوم نگهداری والدین سالخورده توسط فرزندان اضافه کرد: متاسفانه فرهنگ پرستاری از بزرگان و والدین کهنسال در جامعه که فرهنگی اسلامی بوده در حال فراموشی است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   شنبه 22 دي 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode