ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 آذر 1390     |     کد : 29420

عرضه انبوه سکه وشمش طلا تاحذف‌حباب قيمت

مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از عزم جدی این بانک برای تعادل و حذف حباب قیمت انواع سکه بهارآزادی خبر داد .

بانك مركزي اعلام كرد: عرضه انبوه سکه وشمش طلا تاحذف‌حباب قيمت
جام جم آنلاين: مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی از عزم جدی این بانک برای تعادل و حذف حباب قیمت انواع سکه بهارآزادی خبر داد . وي افزود: با عرضه انواع سکه بهار آزادی در جلسات حراج صبح و عصر بانک کارگشایی قیمت آن در بازار سیر نزولی يافته است.با عرضه انبوه و دو نوبته در بانک کارگشایی قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار نیز به کمتر از 590 هزار تومان رسید.
عباس کمره ای در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : از امروز چهارشنبه عرضه انواع سکه بهار آزادی و شمش های یک و 12 کیلوگرمی در دو نوبت صبح و عصر به صورت حراج در بانک کارگشایی آغاز شده است و تا حذف حباب قیمت و رسیدن قیمت انواع سکه بهار آزادی به سطح قیمت های جهانی این روند در بانک کارگشایی و شعب منتخب بانک ملی ادامه خواهد یافت .

وی افزود : قرار بود شمش طلا از روز شنبه در بانک کارگشایی عرضه شود اما بانک مرکزی تصمیم گرفت عرضه آن را از امروز آغاز کند تا بازار زودتر به تعادل برسد .

این مقام مسئول در بانک مرکزی با تاکید بر عرضه نامحدود انواع سکه بهار آزادی تا رسیدن به سطح قیمت جهانی و حذف حباب قیمت ان در بازار درباره توصیه اش به افرادی که قصد سرمایه گذاری بر روی سکه طلا دارند گفت : با توجه به وجود حباب در قیمت انواع سکه بهار آزادی و قیمت کاذب آن توصیه نمی شود هموطنان بر روی سکه طلا سرمایه گذاری کنند .

وی افزود : با تداوم عرضه انواع سکه بهار آزادی بصورت انبوه و نامحدود حباب قیمت آن از بین خواهد رفت و در این صورت افرادی که در این شرایط سرمایه گذاری کرده اند متضرر خواهند شد .

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی به هموطنان توصیه کرد تحت تاثیر جو روانی حاکم بر بازار قرار نگیرند و وارد سفته بازی نشوند که زیان خواهند دید .

کاهش 25 هزار تومانی قیمت سکه در بازار

در عين حال، محمد کشتی آرای گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد 588 هزار تومان فروخته شده که در مقایسه با روز کاری گذشته 25 هزار تومان کاهش نشان می دهد.

ريیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود:‌ نیم و ربع سکه نیز در بازار آزاد به ترتیب 282 و 144 هزار تومان معامله شد که نسبت به یکشنبه 13 آذر به ترتیب 17 و هفت هزار تومان کاهش داشت.

محمد کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و سکه های یک گرمی را نیز به ترتیب با 25 هزار تومان و 3500 تومان کاهش به ترتیب 600 هزار و 78 هزار تومان اعلام کرد.

وی بهای هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت را نیز در بازار آزاد همانند روز کاری گذشته 56 هزار تومان اعلام کرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 17 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode