ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 8 مهر 1403
يکشنبه 8 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 خرداد 1395     |     کد : 171548

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه هشترود

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه هشترود با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه هشترود با حضور رییس اداره
تبلیغات اسلامی وجمعی ازمسئولین وبسیجیان برگزار شد.

در این مراسم که صبح روز دوشنبه (۱۰ خرداد)در محل سالن ارشاد اسلامی شهرستان هشترود برگزار شد، از تلاشهای ۲ ساله سرهنگ پاسدارخلیل شریفی تقدیر و سرهنگ احمد تقی پور به‌عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

 سرهنگ علی قادری جانشین سپاه عاشورا درمراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: امام نماد مبارزه با استکبارجهانی بود و الگوی تمام مبارزان جهان است.

وی افزود: امام توانست ابهت پوشالی آمریکاو استکبار جهانی را در هم بشکند و ما باید ادامه دهنده راه پر رهرو ایشان باشیم.قادری ادامه داد: ملت ما نشان داد که یکی ازویژگی های مهم ملت ولایتمداری و حرکت در مسبر فرمایشات امام است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: علت عدم موفقیت آرمانی پیامبر (ص) بعد از رحلتشان عدول مردم از وصایای پیامبر و عدم دفاع ازولایت بود.

وی گفت: امروز وظیفه همه عمل به وصیت نامه امام در قبال پشتیبان ولایت فقیه باشید است.

علی قادری گفت: مسوولیت پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی از وظیفه سپاه پاسداران است حال این خدمت در ایران باشد یا در لبنان،سوریه و عراق باشد.

وی مردم را به‌عنوان نقطه اتکا نیروهای سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود: تمامی تلاش دشمنان در جهت سلب این قدرت بی پایان نظام و انقلاب و جدا سازی آن از سپاه و بسیج است.

قادری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به تحولات منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: مطمعناً اگر نیروهای مقاومت و بسیج مردمی در آن سوی مرزها با دشمنان مبارزه نکنند، باید شاهد گسترش و انتقال جنگ ها به داخل شهرهای کشور باشیم.

وی امنیت و آسایش حاکم در جامعه را مدیون رشادت ها و فداکاری های نیروهای نظامی در عرصه های ملی و بین المللی خواند و اظهارداشت: نیروهای بسیج باید حمایت های مالی و معنوی از جبهه مقاومت، در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و تهدیدات دشمنان قدم بردارند.

در این آیین سرهنگ احمد تقی پور به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه هشترود معرفی و از خدمات سرهنگ خلیل شریفی تجلیل شد.

تقی پور قبل از این فرمانده سپاه شهرستان جلفا بود.

 


نوشته شده در   جمعه 14 خرداد 1395  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode