ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1389     |     کد : 114793

همت و كار مضاعف به عزم ملي تبديل شود

نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس گفت: مسئله همت و كار مضاعف بايد به عزم ملي تبديل شده تا اين الگوي مهم براي هميشه و براي نسل‌هاي آينده حفظ شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از دفتر ارتباطات مردمي نماينده مردم هشترود، غفار اسماعيلي امروز گفت: بايد براي اجرا و عملي ساختن اين نامگذاري، برنامه‌هاي ميان مدت و استراتژيك با تشكيل اتاق‌هاي فكر با استفاده از كارشناسان برجسته مد نظر دستگاه‌هاي مختلف اجرايي قرار بگيرد.
وي اضافه كرد: بايد براي تحقق اين امر در برنامه‌هاي روزمره و برنامه پنجم توسعه و همچنين برنامه چشم‌انداز 20 ساله نظرات كارشناسي مورد تاكيد قرار بگيرد تا همچون سال اصلاح الگوي مصرف در بخشي از برنامه‌ها و سياست‌گذاري‌هاي امروزي نيز مورد اشاره قرار گيرد.
اسماعيلي ادامه داد: در اين زمينه جا دارد در برنامه هدفمند سازي يارانه‌ها با پرهيز از تك روي و برخوردهاي انحصاري، مسئله همت و كار مضاعف به عزم ملي تبديل شده تا براي هميشه و براي نسل‌هاي آينده اين الگوي مهم حفظ شود.
وي با اشاره به توانمندي‌هاي انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي مختلف، اظهارداشت: انقلاب اسلامي كشورمان در بين تمام انقلاب‌هاي سده‌هاي اخير، تنها انقلابي بوده كه با صلابت و استمرار به راه خود ادامه داده است.
اسماعيلي گفت: انقلاب اسلامي تحت زعامت ولايت فقيه مسلما ادامه يافته و با همبستگي ملت با ولايت در بحران‌ها و مراحل حساس و با فصل‌الخطاب قرار دادن نظر ولي فقيه انقلاب حفظ مي‌شود.
وي افزود: در اين ارتباط همه مردم و به خصوص دست اندركاران كشور بايد به انديشه والاي امام راحل و مقام رهبري التزام داشته باشند و در پرتو اين التزام عملي انقلاب و كشور را از انحراف‌هاي زمانه حفظ كنند.
اسماعيلي خاطرنشان كرد: ما مسلما به گذشته‌، انقلاب، شهدا، رهبر و امام‌مان مي‌باليم.


نوشته شده در   دوشنبه 20 ارديبهشت 1389  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode