ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 دي 1386     |     کد : 111035

بايد با استفاده از تمامي ظرفيت‌ها براي گسترش امر نماز تلاش كنيم

ستاد اقامه نماز آذربايجان شرقي:

بايد با استفاده از تمامي ظرفيت‌ها براي گسترش امر نماز تلاش كنيم

 دبيرستاد اقامه نماز استان آذربايجان شرقي با اشاره به اهميت نماز و تاثير بسيار مثبت آن در زندگي اجتماعي بر ترويج فرهنگ نماز و همگاني كردن آن در جامعه تاكيد كرد.

 

 حسين ضيائي در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر افزود: در هر ارگان يا اداره‌اي كه نماز در آن جا افتاده و همگاني شده قطعاً صداقت، وحدت ، همدلي و معنويت نيز در آن تقويت شده است.
وي اضافه كرد: بايد از تمامي ظرفيت‌هاي كشور براي گسترش امر نماز تلاش كنيم.
دبير ستاد اقامه نماز استان آذربايجان شرقي ، ستاد اقامه نماز شهرستان اهر را يكي از ستادهاي موفق در امر ترويج فرهنگ نماز ذكر كرد و افزود بيشتر پيشنهادهاي اين ستاد به ستادهاي ساير شهرستان‌ها تعميم يافته است.
مشاور استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به ايام عزاداري ماه محرم ، برگزاري هرچه باشكوه‌تر نماز ظهر عاشورا را نشان از علاقمندي همه ما به ائمه معصومين و شهداي كربلا ذكر كرد و خواستار حضور پرشور عزاداران در نماز ظهر عاشورا شد.
امام جمعه اهر نيز در اين جلسه ارائه راهكارهاي عملي، كار فرهنگي مناسب، ارتباط با نسل جوان و زمينه سازي براي حضور جوانان در مساجد را يكي از راهكارهاي گسترش فرهنگ نماز ذكر كرد و افزود: استفاده از روش‌هاي سنتي براي جذب جوانان با بهره‌گيري از جوانان متدين و فرهنگ سازي مناسب و آشنائي اين قشر با مسائل ديني و معنوي زمينه جذب جوانان را به مساجد و مسائل معنوي فراهم مي‌آورد.
جواد حاجي زاده با اشاره به فرارسيدن ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع) بر پرهيز از خرافه گرايي و بدعت‌هاي نادرست تاكيد كرد و افزود : فلسفه قيام امام حسين (ع) امر به معروف و نهي از منكر و نماز بود و بايد با برنامه ريزي مدون و همكاري مردم و مسئولان معنويت را در جامعه پررنگ كنيم.
وي نماز ظهر عاشورا را سمبل استقامت ، پايداري و عشق به ائمه اطهار و انجام فريضه الهي ذكر كرد و بر برگزاري هر چه باشكوه تر نماز ظهر عاشورا تاكيد كرد و عزاداران و دستجات حسيني را به اقامه نماز جماعت در اول وقت در كنار عزاداري دعوت كرد .


نوشته شده در   دوشنبه 24 دي 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode